Prikazuje se svih 18 rezultata

ZVUČNICI

Priuštite si uređaj koji emitira kvalitetan i jasan zvuk, pa više

da ćete doista osjetiti odabranu glazbu. Bilo da se radi o privatnoj zabavi, boljem filmskom iskustvu ili jednostavnom plesu i pjevanju dok kuhate, pospremate, popravljate ili bilo koji zadatak koji je jednostavno bolji ako postoji ritam iza toga. Zahvaljujući bluetooth tehnologiji i snažnoj bateriji, dizajnirani su prijenosni bežični zvučnici koji s njima mogu donijeti zabavu kamo god krenuli. Neki ga čak stave u ruksak, puštaju glazbu na telefonu spojenom na zvučnik i s njim idu na skateboard, bicikl ili skateboard. Bez obzira što volite raditi, zvučnici su uvijek dobri suputnici.

Imate li kućno kino kod kuće? Da li Vi to želite? Uglavnom, to znači stvaranje prostora u kojem postoji kvalitetna video oprema, poput TV-a ili monitora s utikačima ili prijemnikom te dobre audio opreme. Kvaliteta zvuka ne ovisi samo o samom uređaju, već i o položaju uređaja u odnosu na prostor i položaju nas samih u prostoru. Da zvučnici neće biti na podu, nego baš tamo gdje ih želite; Stalci i držači za zvučnike. S video opremom, međutim, glavna visina. Teško je vidjeti je li monitor predaleko ili prenisko i naravno nagib samog ekrana. Kako bi se video aspekt uredio, odaberite TV regale prema svojim potrebama i ukusu.

“Glasna glazba” nije po svačijem ukusu, često se moramo prilagođavati ljudima i uvjetima oko sebe. Tada će vaši saveznici biti Slušalice. Za sve ljubitelje glazbe ili za one koji rade sa zvukom, preporuča se imati jedno uho (po potrebi za šetnju) i jednu slušalicu (bolja kvaliteta zvuka, manje buke iz okoline).