Prikazujemo 1–32 od 110 rezultata

NASLONJAČI

Kako je lijepo kada nakon napornog rada ili tijekom razgovora, više

samo se opustite na pravoj mekoj površini. Naše tijelo je podržano i sigurno jer mu ne trebaju mišići da bi uhvatilo ravnotežu. Na taj način se zaista možemo opustiti i usredotočiti na mentalne zadatke ili procese. Ležanje u krevetu usred dana je nepraktično i ne preporučuje se osim ako za to nema stvarne potrebe, poput 30-minutne pauze ili u slučaju oporavka. Stoga svoj dnevni boravak opremite foteljama i tako osigurajte fizički odmor koji neće biti predug. Ne možete pronaći pravi proizvod? Provjerite ponudu Fotelja. Razlika među njima se sve više zamagljuje, no među foteljama se mogu pronaći udobne stolice koje najčešće nemaju visok naslon niti naslon, već završava negdje iznad lumbalnog dijela. Stoga su prikladniji za aktivne razgovore nego za osobnu seansu opuštanja uz knjigu, na primjer.
Ne smatrate li to dovoljno opuštajućim? Tada vam je potrebna električna stolica za masažu. Knjigu ćete brzo odložiti pored njega, jer će vas masaža potpuno iznenaditi.

Dnevni boravak za mnoge obitelji ili stanare, mjesto je za druženje. U tom slučaju prostor možete ispuniti foteljama, ali one ne dopuštaju zajedničko sjedenje. Kada je vrijeme za film, na primjer, najbolje sofe su neke, koje se također mogu rastaviti, ili sjedeće garniture. Kako bi gledanje filma bilo iskustvo koje će ispuniti cijeli prostor, ne zaboravite na dobro kućno kino. Nekada je to značilo cijeli sustav kabela po cijeloj dnevnoj sobi, a danas to može biti jedan prijenosni zvučnik u sredini sobe ili jedno ili dva TV audio pojačala. Tvoj izbor.

Preloader