Prikazujemo 1–32 od 56 rezultata

VRTNE LJULJAČKE

Ljuljanje je vrlo ugodan i opuštajući pokret. Gotovo sve više

djeca vole ljuljačke, koje su poznate po dobrom utjecaju na razvoj mašte. Žalosno je, međutim, što se mi odrasli odričemo mnogih aktivnosti koje su nas kao djecu veselile. U svakom slučaju, to nije potrebno. Štoviše, preporučljivo je uključiti u svoj život aktivnosti koje hrane zabavno i sretno dijete u vama. Vrtne ljuljačke su odlično rješenje za to! Tako slobodno vrijeme možete provesti negdje pod drvetom ili prekrasnim suncobranom, s knjigom u ruci, laptopom u krilu ili zatvorenim očima s melodijom u ušima, ugodno se njišući naprijed-natrag.

Vrtne ljuljačke namijenjene su jednoj ili dvije osobe. Vrtna ljuljačka u obliku klupe, možete postaviti ispred kuće, a jednostruka na terasi. Dostupne su i dječje ljuljačke u raznim bojama. Tako možete razgovarati s obitelji tijekom ljetnih večeri, gledati zvijezde i uživati ​​u laganom ljuljanju.

Tražite klasične ljuljačke za svoju djecu? Pogledajte Dječje igralište. Tamo ćete, osim ljuljački, pronaći i druge oblike igračaka koje možete postaviti u vrt ili dvorište. Osigurajte svojoj djeci i njihovim prijateljima sigurno i zdravo okruženje za otkrivanje i vježbanje svojih motoričkih vještina. Pad je neizbježan dio djetetova života, ali ne nužno i loš. S padom uče biti pažljiviji. Kako biste ublažili padove i izbjegli veća oštećenja, obložite njihovo igralište gumenom sigurnosnom podnom prostirkom.

Odrasli i djeca također vole viseće mreže koje su također ugodan oblik opuštanja. Provjerite ponudu Vrtnog namještaja i pronađite svoj komad opuštanja.