Prikazujemo 1–32 od 79 rezultata

DJEČJE IGRALIŠTE

Dječje igralište, za zabavu, rekreaciju, učenje i rastavljanje, dajte više

djeci Dječjeg igrališta. Možete ga postaviti ispred kuće ili u vrtu i tako svojoj djeci omogućiti obilje zabave i kvalitetnog slobodnog vremena provedenog na igralištima. U ponudi imamo pješčanike, razne ljuljačke, trampoline i dječje kućice. Dječje igračke izrađene su od najkvalitetnijih materijala (drvo, čelik) i ne morate brinuti da će se igračka pokvariti ili previše nositi. Kako bi korištenje igara bilo sigurno, prekrijte pod ispod njih zaštitnim podnim oblogama. Oni su, međutim, korisni ako imate vlastitu stanicu za fitness ili teretanu ili vježbate boks ili druge borilačke vještine kod kuće. Oni će zaštititi vaš pod od udaraca i mogućih padova.

Općenito, neki vole da im se parcela ogradi. Ako imate ili ćete postaviti igralište u vrtu ili dvorištu, preporučljivo je, pogotovo ako živite uz cestu, oko njega postaviti ogradu. To će spriječiti djecu da istrčavaju na cestu. Osim toga, radnja se lagano zatvara i povećava osjećaj sigurnosti i privatnosti. Odaberite ogradu koja vam se sviđa i koja vam najviše odgovara.

Ali djeca se moraju igrati čak i kad su unutra. Za to su prikladne igračke. Bilo plišane, glazbene igračke ili druge. Također pogledajte Baby Toys, što uključuje životinje za ljuljanje i tepihe.

No, da bi se dijete osjećalo sretnim, treba mu nešto drugo osim igre. Hranjenje naše mališane ponekad je pravi rat. Kako bismo vam hranjenje učinili zabavnim i lakim, ovdje su stolice za hranjenje. Dojite li još uvijek svoju bebu? Za neke mame to predstavlja neugodnost. Spriječite to jastucima za dojenje.

Igre sa toboganom, ljestvama, ljuljačkom

Mreža za penjanje 200 x 150 cm plava

65,22