Prikazuje se svih 25 rezultata

IGRE SA TOBOGANOM, LJESTVAMA, LJULJAČKOM

Igre sa toboganom, ljestvama, ljuljačkom više

oduševit će svako dijete. Tko ne želi da njihovo dijete uživa u aktivnom slobodnom vremenu? Dječje igračke s vanjskim toboganom unijet će radost i aktivnost u vaš dom.

Tko ne želi da mu dijete aktivno provodi slobodno vrijeme?
Dječje igre na otvorenom donijet će radost i aktivnost u vaš dom.
Multifunkcionalno dječje igralište objedinjuje veliki toranj za igru ​​s ljestvama i veliku stijenu za penjanje s rukohvatima koji omogućuju pristup platformi koja se nalazi na visini od 157 cm. Slijedi spuštanje niz tobogan. Igraču su dodane mornarske ljestve i dupla ljuljačka.

Općenito, neki ljudi vole da im je parcela ograđena. Ako imate ili ćete postaviti igralište u vrtu ili dvorištu, preporuča se, pogotovo ako živite uz cestu, da ga ogradite. To će spriječiti djecu da istrče na cestu. Osim toga, malo zatvara parcelu i povećava osjećaj sigurnosti i privatnosti. Odaberite ogradu koja će vam se svidjeti i koja će najprikladnije ispuniti vašu svrhu.

Zašto kupovati igračke za vanjsku upotrebu?

Onog trenutka kada obasjaju prve zrake sunca i dok ne padne snijeg na vanjskim igralištima ona su u funkciji, zar ne? Stoga je najbolji razlog za njihovu kupnju upravo to – da djeca aktivno provode vrijeme vani.

Danas je tehnologija do te mjere preuzela djecu da im igračke za vanjsku upotrebu mogu biti nezanimljive. No budući da znamo da je određeni dio dana dobro provesti vani, najbolji način za to je kupnja igračaka za vanjsku upotrebu.

A dodatna prednost je druženje s prijateljima. Djeca će se rado igrati vani sa svojim prijateljima. Osim toga, tijekom vrhunske zabave bit će i fizički aktivni, što je dobrodošlo za njihovo zdravlje.

Prije smo se znali igrati samo vani, zar ne? Danas to više nije tako, a djeca imaju mnogo mogućnosti za zabavu i igru. Ipak, igračke za vanjsku upotrebu su one koje će djeci biti iznimno korisne.

Ljuljačke

Želite svoj kućni vrt ili dvorište opremiti ljuljačkom za sate i sate dječje zabave? Na raspolaganju vam je dosta modela ljuljački u različitim cjenovnim razredima, stoga prije kupnje provjerite ponudu, usporedite različite igračke i uvjerite se da ne pogriješite.
Postoje ova sjedala za ljuljačku sa zaštitom da dijete ne isklizne iz sjedalice za vrijeme ljuljačke, koje jednostavno objesite na konop i postavite na željenu poziciju u dvorištu ili vrtu. Ako kupujete više elemenata za igru, provjerite ponudu više ljuljački u jednoj s priloženim metalnim okvirom i sidrima za pričvršćivanje. Djeci su posebno omiljene one koje uključuju dvije ljuljačke i zabavnog konjića, no možda je za vašeg mališana dvostruka ljuljačka s toboganom ili trim stanica s užetom za penjanje, ljestvama i štapom. Prije kupnje samo provjeri dimenzije sastavljenog proizvoda da slučajno ne otkriješ da je okvir prevelik.

Zašto kupiti ljuljačku za dijete?

Gotovo da nema vrta koji nema ljuljačku. A zanimljivo je da ove nisu samo za djecu, već postoje i ljuljačke za odrasle, što govori o popularnosti ljuljački općenito. Riječ je o standardnoj, tipičnoj, klasičnoj igri na otvorenom koju poznajemo već dugi niz godina i od rane mladosti.
Djeca se vole ljuljati, gdje god je ljuljačka, tu će i ostati. Iako možda imaju svoje kod kuće, i strane će im biti vrlo zanimljive i predmet pažnje. Budući da su dostupni u raznim oblicima i veličinama, uključujući i kombinacije boja, možete odabrati model koji najbolje pristaje vašim najmlađima.
Ljuljačke su odlična prilika za druženje i boravak djece vani. Provođenje vremena vani je kvalitetno vrijeme za djecu. Prije se podrazumijevalo da smo što više vani, a danas je gotovo pa da djecu treba bodriti. A ljuljačka je jedan od najboljih poticaja.

Kakvu ljuljačku kupiti?

Ljuljačke su toliko popularna vanjska igračka da su se s vremenom razvile i stvorile nove oblike – zanimljive, zabavne, posebne. I danas su dostupni u raznim oblicima. U Maloj Vragci nudimo mogućnost kupnje mrežastih, okruglih, visećih, klasičnih i ostalih ljuljački. Definitivno ovisi o tome koliko dijete treba imati godina. Bebe i mlađa djeca možda trebaju ljuljačku koja je sigurnija za njih, koja ima ogradu koja onemogućuje da dijete iz nje ispadne.

Kad su djeca malo starija, obično su vrlo zanimljive okrugle, a pogotovo u zadnje vrijeme i viseće. Također razmislite o prostoru koji imate na raspolaganju za to. Ako imate dovoljno prostora za ugradnju željenog i dijete je dovoljno staro da ga koristi, ne morate puno razmišljati.

U svakom slučaju, ljuljačke su jedna od najatraktivnijih i najzabavnijih igara na otvorenom, pa koju god uzmete – nema sumnje da će vam dugo služiti.

Tobogani

Birate li igračku za svog mališana ili kao poklon nekome od vaših bližnjih, tobogan je odličan izbor s kojim ne možete pogriješiti. To je jedna od najklasičnijih dječjih igara u kojoj uživaju djeca svih uzrasta. Ali što izabrati, jednostavan vrtni tobogan ili možda onaj koji možete staviti u vodu? Kako bi si olakšali izbor, prije kupnje provjeri ponudu različitih modela tobogana i pronađi onaj koji ti najviše odgovara.

Među toboganima nalaze se igre s različitim vrstama spustova, od kojih su neki ukrašeni i dodacima s motivima popularnih dječjih likova. Artikle možete birati i prema dobi za koju su prikladni, a tu su i tobogani za vrt ili stan, kao i oni koji se mogu postaviti u vodu (moraju imati priključak za vodu) i tako osigurati nezaboravnu zabavu na vodi Na što trebate obratiti pozornost prije kupnje tobogana? Ako tražite kvalitetan proizvod koji će vam dugo trajati odaberite tobogan s metalnim okvirom, a ako se odlučite za plastični tobogan provjerite je li izrađen od kvalitetne plastike. Prije svega je naravno važna sigurnost djece pa odabrani tobogan ne smije imati oštre rubove.

Pješčanici

Postoji mnogo različitih vrsta dječjih igračaka za vanjsku upotrebu, ali svakako postoje igračke koje su vrlo popularne kod gotovo svakog djeteta. A posebno kod ovih obično ne razmišljamo i samo ih kupujemo. Na primjer, sandbox.

Pješčanici su igračka koja je prisutna u gotovo svim vrtovima u kojima borave djeca. A čak i za one koji nemaju klasičnu opciju za pješčanik, mogu se pronaći razni setovi s pijeskom s kojima se mogu igrati i u kući. Djeca se vole igrati s pijeskom kada mogu stvarati različite oblike i predmete. Stoga obično pri kupnji pješčanika pazimo da imaju hrpu dodataka različitih oblika uz pomoć kojih će igra u pješčaniku biti još zabavnija. Stoga su pješčanici jedna od najčešćih, ali i najpopularnijih kupnji. Djeca mogu provesti sate i sate na svježem zraku, a da im ne dosadi, au pješčanik se vraćaju svaki dan iznova.
Također su prikladne za igru ​​različitih dobnih skupina djece, tako da će biti zanimljivo dugo vremena.

Kada kupujemo dječje igračke, točnije dječja vanjska, sigurno ćemo se zapitati zašto postoje tolike razlike. Bilo bi puno lakše odlučiti se na kupnju jednog proizvoda da ponuda nije tako opsežna. Ipak, dobro je da je opširan. Upravo zbog posebnih želja nekih roditelja i djece. I također posebne potrebe. Zato postoji tako veliki izbor. Također, jer je potražnja vrlo velika.

Pješčanici su iznimno popularne vanjske igračke i mogu se pronaći u različitim veličinama, bojama, oblicima i materijalima. Međutim, nemamo svi iste mogućnosti. Neki imaju puno prostora koji mogu posvetiti dječjim igračkama, dok je drugima bitan svaki centimetar. Neki ljudi žele igračke od posebnog materijala ili boje, drugima je svejedno. A upravo ta opsežna ponuda omogućuje da igre budu dostupne u svim opcijama, za sve želje i očekivanja. Cijene također ovise o svim karakteristikama koje imaju.

Preloader

Igre sa toboganom, ljestvama, ljuljačkom

Mreža za penjanje 200 x 150 cm plava