Prikazujemo 1–32 od 225 rezultata

PODNE PLOČICE

Svako stopalo zaslužuje dobar temelj. više

Bez obzira na vaše želje, kod nas ćete pronaći podne obloge koje su vam potrebne za stvaranje potpune udobnosti vaše kuće, kupaonice ili ureda. Različiti prostori zahtijevaju da u njima provedemo različitu količinu vremena. U nekima se rijetko zadržavamo, u drugima ostajemo dugo, nekoliko puta dnevno. Po kuhinji dosta premještamo zdjele i čaše pa je važno da podne obloge u takvom prostoru budu trajnije.

Samoljepljive podne obloge PVC 5
Samoljepljive podne obloge PVC 5

Prednosti i nedostaci laminata uključuju prednosti kao što su niža cijena, jednostavnost ugradnje, trajnost, raznolikost boja i stilova kao što je prirodno drvo. Kao nedostatak, ovaj materijal može biti sklon oštećenju vlage i teško ga je popraviti. Vlasnici kuća radije ga instaliraju u područjima s velikim prometom osim u kuhinji ili kupaonici. Prikladnije su, na primjer, za vaš hodnik i dnevni boravak, ormar itd.

Keramičke ili porculanske pločice su izdržljive, neporozne i prekrasan izbor podnih obloga. Budući da su popločani podovi vodootporni, izvrsni su za kuhinje, kupaonice i ulaze. Međutim, pri intenzivnoj uporabi može doći do strugotina i ogrebotina. Prednost je u tome što, za razliku od tvrdog drveta ili tepiha, možete zamijeniti pojedinačne dijelove umjesto cijele površine.

Gradite / renovirate više od poda? Želite 3D izgled za svoje zidove ili zid? Provjerite zidne i zidne ploče i zidne ploče. Nemojte da zidovi budu dosadni! Uređujete li i svoju kupaonicu? Provjerite vodovodstvo, kupaonski pribor i kupaonski namještaj

Podne obloge također uključuju zaštitne obloge za površine kao što su dječje igračke. Olakšajte brigu o svojoj djeci i pobrinite se da se vaša djeca igraju bez brige.

Preloader